Аналіз інформативно-консультативної діяльності митних органів України (2013) - Митна справа - Дипломні роботи - Навчальні матеріали - Допоможемо студенту


Головна » Навчальні матеріали » Дипломні роботи » Митна справа

Аналіз інформативно-консультативної діяльності митних органів України (2013)

Аналіз інформативно-консультативної діяльності митних органів України (2013)


 Проведений аналіз практичних аспектів інформативно-консультативної діяльності митних органів засвідчив, що впродовж 2012 року до Держмитслужби України надійшло 497 запитів на публічну інформацію, з них 41 запит отримано від інших органів виконавчої влади.
 Запити на отримання публічної інформації надходили від запитувачів до Держмитслужби  України у такий спосіб:
  засобами електронної пошти (Інтернет) - 237 запитів (47,7%);
  засобами пошти - 236 запитів (47,5%);
  засобами факсимільного зв’язку  - 23 запита (4,6%);
  засобами телефонного зв’язку – 1 запит (0,2%).   
 Протягом 2012 року до Держмитслужби України надійшло 1036 звернень громадян (у 2011 році – 1034 звернень).
 У порівнянні з 2011 роком кількість звернень громадян, отриманих Держмитслужбою України, майже не змінилась. Цей факт свідчить про належний рівень організації та здійснення митної справи в України, враховуючи, що протягом 2012 року відбувались суспільно значущі події, в реалізації та забезпеченні проведення яких митні органи приймали безпосередню участь (введення в дію нового Митного Кодексу України, проведення в Україні чемпіонату Європи по футболу «Євро-2012»)  професійні дії посадових осіб митних органів унеможливили зростання звернень громадян.
 Робота зі зверненнями громадян в Рівненській митниці здійснюється у відповідності до  Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», Порядку розгляду звернень та особистого прийому громадян у Державній митній службі України, інших митних органах, спеціалізованих митних установах і організаціях, затвердженого наказом Держмитслужби України від 14.09.2009 № 855. В період 2012 року до керівництва Рівненської митниці надійшло 17 письмових звернень громадян, стільки ж у 2011 році.
 У звітному періоді на митних постах Рівненської митниці надано роз’яснень на 35 усних звернень за консультацією.
 Крім цього, в 2012 році на особистий прийом до керівництва Рівненської митниці звернулось 4 громадянина,  що на 55% менше ніж у 2011 році (9 звернень), за результатами особистого прийому громадянам надано усні роз’яснення. Зменшенню кількості громадян сприяла активна роз’яснювальна та консультативна робота, яка здійснюється безпосередньо під час митного контрою та оформлення. 


ЗМІСТ


1. Порядок надання інформації та консультацій з питань державної митної справи: організаційні та процедурні аспекти
2. Ефективність інформаційно-консультативної діяльності митної служби України
3. Аналіз інформативно-аналітичної та роз’яснювальної роботи митних органів
Висновки 


Таблиця 1 Результативність Консультаційного центру ДМСУ в 2012 році 
Рис. 1. Розподіл запитів за категоріями запитувачів до ДМСУ в 2012 році
Рис. 2. Географічний розподіл запитів до митної служби України в 2012 році 
Рис. 3. Географічний розподіл запитів на публічну інформацію в 2012 році 
Рис. 4. Тематика питань щодо яких робились звернення до ДМСУ в 2012 р. 
Рис. 5. Динаміка кількості письмових звернень громадян, що надійшли до митних органів України  у 2011-2012 рр. 
Рис. 6. Динаміка звернень до ДМСУ через урядову лінію в І півріччях 2010-2012 рр. 
Рис. 7. Консультації, що надавались керівним складом митниць в 2012 році 
Рис. 8. Динаміка вхідних документів по _____ митниці Міндоходів в 2011-2012 рр. 
Рис. 9. Розподіл вхідної кореспонденції _____ митниці Міндоходів за кореспондентами в 2011-2012 рр. 
Рис. 10. Динаміка отримання документів від Державної митної служби України в 2011-2012 рр. 
Рис. 11. Структурний розподіл отриманих документів з ДМСУ в 2012 році
Таблиця 2 Розподіл вихідної кореспонденції за кореспондентами по _____ митниці Міндоходів 
Рис. 12. Розподіл вихідної кореспонденції _____ митниці Міндоходів в 2012 році за кореспондентами 
Рис. 13. Динаміка реєстрації документів по _____ митниці Міндоходів в 2011-2012 рр. 
Рис. 14. Динаміка середньоденних проконтрольованих документів вхідної кореспонденції _____  митниці в 2012 році
Таблиця 3 Види доставки кореспонденції на _____ митницю Міндоходів  в 2011-2012 рр.
Рис. 15. Структурні зміни загального документообігу _____ митниці Міндоходів в 2011-2012 рр. 
Таблиця 4 Розподіл звернень на _____ митницю в 2011-2012 рр. 
Рис. 16. Розподіл за видами звернень на _____ митницю Міндоходів в 2011-2012 рр. 
Рис. 17. Розподіл звернень за змістом в 2012 році 


  Тип роботи:   розділ диплома
  Кількість сторінок:   46
  Рік захисту:   2013
  Ціна роботи:   35 грн.
  Автор роботи:   Андрій VK
  Телефон:   (099) 28 72 185
  Email   botanchikeu@gmail.com

 


Подібні роботи


Категорія: Митна справа | Добавив: great_scientist (26.05.2014)
Переглядів: 246 | Теги: інформативно-консультативна діяльні, митне консультування, відкрита інформація, інформативно-консультативна діяльні, публічна інформація
Форма входа
Що шукаємо?
Податкова система
Митна справа
Менеджмент
Фінансова діяльність суб'єктів господарювання
Банківська справа
Інформаційні системи та технології
Бухгалтерський облік
Фінанси
Професійна оссвіта
Різне
Історія
Туризм
Машинобудування
Групи в соц.мережі
Оцініть сайт
Що Вас привело на наш сайт?
Всього голосували: 443

Статистика

Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачі: 0



Рейтинг@Mail.ru