Технічне обслуговування системи охолодження двигуна ВАЗ -2105 (2015) - Машинобудування - Дипломні роботи - Навчальні матеріали - Допоможемо студенту


Головна » Навчальні матеріали » Дипломні роботи » Машинобудування

Технічне обслуговування системи охолодження двигуна ВАЗ -2105 (2015)

Технічне обслуговування  системи охолодження  двигуна ВАЗ -2105 (2015)


Модель ВАЗ-2105 випускається Ульяновським автозаводом по виготовлен-ню легкових автомобілів з 1980р. Являє собою модернізацію відомої моделі легкового автомобіля ВАЗ-21011, і в той же час це базова модель ще одного сімейства автомобілів “Жигулі”.
Модернізація була направлена на надання автомобілю більш сучасної зовнішності, на підвищення його комфортабельності, активної і пасивної безпеки, економічності з одночасним зниженням впливу автомобіля на навколишне середовище.
Вперше у вітчизняному автомобілебудуванні на автомобілі ВАЗ-2105 примінені прямокутні блок-фари, в яких об’єднанівсі функції – дальнє світло, габаритні вогні і покажчики поворотів. Задні фонарі містять в собі габаритні і протитуманні вогні, сигнали гальмування, покажчики поворота, фонарі заднього ходу. Галогенні лампи, нові лінзи і відбивачі суттєво покращили світлотехнічні характеристики фар і, відповідно, вплинули на активну безпеку автомобіля.
Частина автомобілів ВАЗ-2105 вкомплектована електричними омивачами і очисниками фар.
Повністю обновлений салон. Прилади розміщенні на щитку, оснащені стіклами не даючих блиску.
Управління зовнішнім зеркалом задньго виду розміщенно всередині салону, і водій може регулювати положення зеркала, не відкриваючи вікна.
Оскільки автомобіль немає форточок, примінена інтенсивна примусова вентиляція салона.
Приблизно на 1/3 зменшилось зусилля на руль внаслідок заміни на рулевому механізмі роликових підшипників шариковими. Покращенна гальмівна система.
Всі реле і плавкі запобіжники розміщені в коробці з прозорою кришкою, на яку нанесені символи, вказуючі призначення реле, номера запобіжників і захищаючі ними кола. Це дає велику зручність для візуальної перевірки стану запобіжників.
Примінення зубчатого ременя в приводі розподільчого вала і добре заглушений повітряний фільтр значно знизили шумність роботи двигуна.
Карбюратор “Озон”, оснащений системою економайзера примусового холостого ходу з електронним управлінням, і розподільник з центробіжним і вакуумним регуляторами випередження запалювання забеспечує зниження витрати палива і меньшу токсичність відпрацьваних газів.
Автомобіль оснащений новою коробкою передач і в залежності від умов експлуатації може бути укомплектований різними редукторами задньго моста.
Автомобіль ВАЗ-2105 відповідає всім вимогам, пред’являємим правилами ЕЭК ООН і стандартами по безпеці.
В процесі виробництва автомобілі ВАЗ постійно вдосконалюються.Має “класичну” компоновку вузлів і агрегатів.
Двигун, встановлений на автомобілі, чотирьохтактний, карбюраторний, рядний, з верхнім розміщенням розподільчого вала.
Система мащення двигуна комбінована: під тиском змащуються підшипники колінчатого і розподільчого валів і вала привода допоміжних агрегатів, розбрискування – циліндри і механізм газоросподілення.
Система живлення двигуна включає повітряний фільтр з терморегулятором, двохкамерний карбюратор з падаючим потоком, діафрагменний паливний насос з ричагом ручної підкачки палива і паливний бак.
Система вентиляції картера двигуна закритого типу. В систему вентиляції картера введені масловідділювач і полум’ягасник.
Система охолодження двигуна рідинна, закритого типу, з напівпрозорим ( для візуального контролю рівня рідини ) розширювальним бачком. Привід центробіжного насоса і вентилятора здійснюється клиновим ременем від шківа колінчатого вала. Система охолодження має термостат, призначений для прискорення прогріву і автоматичного забеспечення теплового режиму двигуна.
Система запалювання примінена батарейна з номінальною напругою 12 В. Розподільник запалювання має центробіжний автомат і вакуумний коректор кута випередження запалювання. Привід розподільника запалювання відбувається від вала привода допоміжних агрегатів.
Система випуску газів виконана з двома послідовно розташованими глушителями.Момент, що крутить, від колінчатого вала двигуна до ведучого заднім колесам передається через однодискове сухе зчеплення, чотирохступінчату коробку передач із синхронізаторами на всіх передачах переднього ходу, двохвальну карданну передачу, головну передачу гипоидного типу, диференціал і півосі заднього моста.
Ходову частину автомобіля складають вузли підвіски передніх і задніх коліс, маточин і колеса.
Передня підвіска автомобіля виконана незалежною, на поперечних хитних важелях з циліндричними пружинами, телескопічними гідравлічними і амортизаторами і стабілізатором поперечної стійкості.
Задня підвіска автомобіля має циліндричні пружини, телескопічні гідравлічні амортизатори, чотири подовжніх і одну поперечну штангу.
Рульове керування — травмобезпечне, із проміжним карданним валом, із пристроєм проти викрадення. Рулевий механізм із глобоидным черв'яком і роликом на шарикопідшипниках. Рулева трапеція має привод від сошки кермового механізму.
Колеса автомобіля дискові, штамповані, з розміром обода 127/—330(5/—13). Кріпиться до маточин чотирма болтами.
Шини радіальні, розміром 175/70ДО13. У варіантному виконанні встановлюються шини 1655ДО13.
Гальмова система гідравлічна, має два незалежних контури для гальмування передніх і задніх коліс.
Стояночне гальмо з тросовим приводом на колодки задніх коліс приводиться в дію важелем, розташованим на підлозі між передніми сидіннями.
Електроустаткування автомобіля виконане по однопровідній системі з номінальною напругою 12 В, а негативний полюс джерел струму з'єднаний з масою.
Кузов автомобіля суцільнозварної конструкції, що несе типу, чотирьохдверний. Передні двері не мають кватирок, скла суцільні й опускні. У задніх дверях одне скло закріплене нерухомо, інше опускне. Вітрове і заднє вікна мають панорамні стікла, причому заднє скло виконане з електрообігрівачем. Передні сидіння обладнані знімними підголівниками і можуть переміщатися в подовжньому напрямку. Для більш зручної посадки можна регулювати нахил спинок сидінь. При необхідності спинки можна відкинути до відмовлення для утворення спальних місць. Заднє сидіння виконане нерухомим. Передні і задні сидіння мають ремені безпеки.
Вентиляція й опалення салону автомобіля, обдув вітрового скла і скла передніх двер здійснюються повітрям, усмоктуваним зовні через систему обігріву. Для посилення припливу повітря встановлений электровентилятор, що працює на двох режимах. Витяжна вентиляція салону здійснюється через отвори на задніх стійках кузова, закритих декоративними ґратами.


ЗМІСТ


ВСТУП
1.1 Техніко-економічне обґрунтування
1.2 Будова та принцип дії
1.3 Технічне обслуговування
1.4 Ремонт та методи відновлення
1.5 Охорона праці
ВИСНОВОК
ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА


  Тип роботи:   дипломна робота
  Кількість сторінок:   34
  Рік захисту:   2015
  Ціна роботи:   30 грн.
  Автор роботи:   Андрій VK
  Телефон:   (099) 28 72 185
  Email   botanchikeu@gmail.com

 


Подібні роботи


Категорія: Машинобудування | Добавив: great_scientist (16.02.2016)
Переглядів: 140 | Теги: система охолодження, ВАЗ, охолодження
Форма входа
Що шукаємо?
Податкова система
Митна справа
Менеджмент
Фінансова діяльність суб'єктів господарювання
Банківська справа
Інформаційні системи та технології
Бухгалтерський облік
Фінанси
Професійна оссвіта
Різне
Історія
Туризм
Машинобудування
Групи в соц.мережі
Оцініть сайт
Оцініть сайт
Всього голосували: 888

Статистика

Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачі: 0



Рейтинг@Mail.ru