Головна » Навчальні матеріали » Дипломні роботи » Фінансова діяльність суб'єктів господарювання

Вдосконалення проектування технологічного процесу на підприємстві на прикладі ТОВ «Микулинецький Бровар» (2015)

Вдосконалення проектування технологічного процесу на підприємстві на прикладі ТОВ «Микулинецький Бровар» (2015)


 В ході дослідження даної роботи були виявлені проблеми повязані з  відсутності відділу маркетингу. Даний вид діяльності покладений на одну людину і в штатному розкладі поєднаний з відділом збуту. Це все породжує ряд проблем, які зменшують якість просування продукції ТОВ «Бровар» на ринку. 
 В ході аналізу маркетингового плану Микулинецького пивзаводу було виявлено негативні аспекти діяльності підприємства, а саме:
- відділ збуту не може якісно і в повному обсязі розробляти та втілювати в життя маркетингові заходи по просуванню продукції заводу, адже на нього покладено забагато функцій, які даний структурний підрозділ не може виконувати максимально ефективно;
- рекламний бюджет Микулинецької пивоварні не має чіткого географічного спрямування;
- маркетологи підприємства мало уваги приділяють дослідженню та вивченню споживацьких тенденцій попиту на пивну продукцію та не мають чітко закріплених функцій роботи, тому їхні завдання досить часто дублюються та заважають виконанню один одного;
- відсутність маркетингового відділу впливає і на зменшення спектру необхідних робіт в даній галузі. Зокрема відсутність власних маркетингових досліджень. 
 За даними ПАТ «УКРПИВО» фактична середня відпускна ціна на пиво ТОВ «Микулинецький Бровар» у 2012 році становила 67,8 грн./дал, коли середня віпускна ціна по Україні – 61,5 грн./дал. Проте  ціна пива на даному підприємстві утворюється за звичною схемою, коли до собівартості додають надбавку. Підвищену ціну можна пояснити затратами, які йдуть на те, щоб зробити справжнє пиво без домішок і консервантів. 
 Збут продукції ТОВ «Бровар» в основному відбувається на території Тернопільської області.  Проте завод має ряд дилерів, які розповсюджують його продукцію в інших регіонах.
Маркетингову комунікативну політику ТОВ «Бровар» в основному реалізує через розміщення свого бренду і реклами, а також через співпрацю із закордонними партнерами.
 ТОВ «Микулинецький Бровар» здійснює маркетингове планування на основі складання стратегічних, тактичних та оперативних планів, а контроль – над здійсненням річних планів і прибутковістю.
 Пропозиції що до вдосконалення роботи ТОВ «Бровар» були винесені на основі виявлених проблем  у маркетинговій галузі. Всіх їх можна легко реалізувати за умов налагодження діяльності даного відділу.


ЗМІСТ


1. Удосконалення організаційного забезпечення проектування технологічного процесу на підприємстві ТОВ «Микулинецький Бровар»
2. Використання інноваційних складових в проектуванні технологічного процесу на підприємстві ТОВ «Микулинецький Бровар»
3. Управління змістом робіт з реалізації проекту


Рис. 3.1. Послідовність здійснення управління інноваційним проектом
Рис. 3.2. Категорії цін підприємства
Рис. 3.3. Групи завдань розподілу продукції
Таблиця 3.1. Регіональна характеристика збуту продукції 


  Тип роботи:   розділ диплома
  Кількість сторінок:   28
  Рік захисту:   2015
  Ціна роботи:   30 грн.
  Автор роботи:   Андрій VK
  Телефон:   (099) 28 72 185
  Email   botanchikeu@gmail.com

 

!!! Якщо у Вас виникла помилка при завантаженні роботи - зв'яжіться з автором !!!
↑↑​​​​​​​↑ Контактні дані ↑↑↑


Подібні роботи


Категорія: Фінансова діяльність суб'єктів господарювання | Добавив: great_scientist (03.06.2015)
Переглядів: 1028 | Теги: технологічний процес, микулинецький бровар, ПРОЕКТУВАННЯ, ресурсне забезпечення
Форма входа
Що шукаємо?
Податкова система
Митна справа
Менеджмент
Фінансова діяльність суб'єктів господарювання
Банківська справа
Інформаційні системи та технології
Бухгалтерський облік
Фінанси
Професійна оссвіта
Різне
Історія
Туризм
Машинобудування
Групи в соц.мережі
Оцініть сайт
Оцініть сайт
Всього голосували: 987

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачі: 0



Рейтинг@Mail.ru