Головна » Навчальні матеріали » Дипломні роботи » Фінансова діяльність суб'єктів господарювання

Процес управління та оптимізації збуту продукції на підприємстві (на прикладі Подільського пивзаводу) (2010)

Дипломна робота: Процес управління та оптимізації збуту продукції на підприємстві (на прикладі Подільського пивзаводу) (2010)


 Для того, щоб управляти підприємством, впливаючи на попит, потрібно вивчити не тільки самі методи дії, різні концепції (прийоми) управління попитом, але і можливі види стану попиту.  Задачі менеджменту полягають в моніторингу стану і рівня попиту, підтримки на цьому рівні пропозиції.  Задача управління попитом полягає в дії на рівень, час і характер попиту так, щоб це допомогло організації в досягненні цілей, що стоять перед нею. Ринкова система включає, принаймні, три елементи: учасників, ділові відносини і канали розподілу товарів.
 Актуальність обраної теми дипломної роботи безперечна, оскільки управління збутом товарів промислового призначення включає рух матеріальних цінностей від підприємств виготівників, так і стрічний потік товарів. Разом з цим воно охоплює рух товарів до державних організацій, діловим підприємствам непромислового характеру, експортерам, а також рух товарів між самими підприємствами. 
 Проблема збуту розв'язується вже на стадії розробки політики фірми. Здійснюється вибір найефективнішої системи, каналів і методів збуту стосовно певних ринків. Це означає, що виробництво продукції із самого початку орієнтується на конкретні форми і методи збуту, найсприятливіші умови. Тому розробка збутової політики має на меті визначення оптимальних напрямів і засобів, необхідних для забезпечення найбільшої ефективності процесу реалізації товару, що припускає обгрунтований вибір організаційних форм і методів збутової діяльності, орієнтованих на досягнення запланованих кінцевих результатів. Враховуючи дані аспекти, тема дипломної роботи є актуальною.
 Мета дипломної роботи – це вивчення управління формуванням попиту і стимулюванням збуту на підприємстві.
 Для досягнення поставленої мети вимагається вирішити наступні задачі:
- вивчення поняття, сутності і процесу збуту на підприємстві;
- виявлення ролі збутової політики в діяльності підприємства;
- вивчення чинників, що впливають на стимулювання збуту;
- характеристика методів прогнозування попиту і стимулювання збуту;
- формування маркетингових стратегій залежно від стану попиту;
- виявлення маркетингових розробок збутової політики;
- формування загальної характеристики Подільського пивзаводу
- аналіз попиту і пропозиції на ринку пива України;
- розробка напрямів стимулювання збуту продукції Подільського пивзаводу.
 Об'єкт дослідження даной дипломної роботи - Подільський пивзавод.   
 Предмет дослідження – процес управління та оптимізації збуту на Подільському пивзаводі.
 Для написання роботи використовувалися джерела з різних областей наук: менеджменту, маркетингу, соціології, психології, економіки. Серед них – періодичні видання, монографії, підручники та ін. Особливо слід зазначити статті таких авторів, як: Багіева Р. Л., Аренкова І. А., Долінськая М. Р., Соловьева І. А., Афонин И.В., Виханский О.С., Котлер Ф., Портер М., Юданов А. Ю.  і ін. 


ЗМІСТ


Вступ 
Розділ 1. Проблема збуту продукції в діяльності підприємств
1.1 Теоретичні основи організації збутової діяльності    4
1.2 Збутова політика та її значення для комерційного успіху підприємства    12
1.3 Сутність комплексу маркетингових комунікацій та його роль в системі управління збутом підприємства    17
РОЗДІЛ 2. Дослідження товарно-збутової політики підприємства Подільського пивзаводу
2.1 Загальна техніко - економічна характеристика діяльності Подільського пивзаводу    37
2.2 Аналіз структури товарного асортименту підприємства    48
2.3 Аналіз планування та організації проведення товарної політики Подільського пивзаводу    55
РОЗДІЛ 3. Шляхи покращення збутової політики Подільського пивзаводу  
3.1 Розробка товарно-збутової політики підприємства Подільський пивзавод    66
3.2 Розробка програми управління асортиментом і якістю товарів на підприємстві    72
3.3 Шляхи покращення збутової діяльності підприємства Подільський пивзавод    76
Висновки  
Список використаних джерел 


Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому більш детальну інформацію про роботу можна дізнатись у автора цієї роботи.

  Тип роботи:   магістерська дипломна  робота
  Кількість сторінок:   110
  Рік захисту:   2010
  Ціна роботи:   30 грн.
  Автор роботи:   Андрій VK
  Телефон:   (099) 28 72 185
  Email   botanchikeu@gmail.com

 

!!! Якщо у Вас виникла помилка при завантаженні роботи - зв'яжіться з автором !!!
↑↑​​​​​​​↑ Контактні дані ↑↑↑


Подібні роботи


Категорія: Фінансова діяльність суб'єктів господарювання | Добавив: great_scientist (23.04.2014)
Переглядів: 1232 | Теги: оптимізації, процес, управління, збуту, на, та, продукції, (на, прикладі, підприємстві
Форма входа
Що шукаємо?
Податкова система
Митна справа
Менеджмент
Фінансова діяльність суб'єктів господарювання
Банківська справа
Інформаційні системи та технології
Бухгалтерський облік
Фінанси
Професійна оссвіта
Різне
Історія
Туризм
Машинобудування
Групи в соц.мережі
Оцініть сайт
Що Вас привело на наш сайт?
Всього голосували: 709

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачі: 0



Рейтинг@Mail.ru