Конкуренція як складова ринкової стратегії і тактики в умовах ринкових відносин (2013) - Фінансова діяльність суб'єктів господарювання - Дипломні роботи - Навчальні матеріали - Допоможемо студенту


Головна » Навчальні матеріали » Дипломні роботи » Фінансова діяльність суб'єктів господарювання

Конкуренція як складова ринкової стратегії і тактики в умовах ринкових відносин (2013)

Конкуренція як складова ринкової стратегії і тактики в умовах ринкових відносин (2013)


 У процесі подолання чинників конкуренції можна скористатися трьома  потенційно успішними стратегічними підходами: найменших сукупних витрат, диференціація, зосередження.
 Центральним аспектом у формулюванні стратегії є ретельний аналіз конкуренції. Мета цього аналізу - зрозуміти природу ймовірних змін у стратегії кожного конкурента та успіх цих змін, ймовірну реакцію кожного конкурента на комплекс здійснених стратегічних ходів інших фірм, на сукупність змін у галузі та ширші зміни  в зовнішньому середовищі.
 Найважливішими формами ринкових сигналів є: попередні заяви про дії; обговорення результатів чи наслідків дій; публічне обговорення  конкурентами  стану  справ у галузі; обговорення та  пояснення конкурентами своїх кроків; тактика конкурентів у порівнянні з їхніми можливостями; спосіб, у який починаються упроваджувати стратегічні зміни; відхилення від попередніх цілей; відхилення від норм, прийнятих у галузі; обмін ударами; боротьба торгових марок; приватні антимонопольні позови.
 Під конкурентоспроможністю розуміють комплекс споживчих і вартісних (цінових) характеристик товару, що визначають його успіх на ринку, тобто перевага саме цього товару над іншими в умовах широкої пропозиції конкуруючих товарів-аналогів.  Конкурентоспроможність визначається відношенням корисного ефекту до сумарних витрат,  які  включають  видатки,  пов'язані і з придбанням,  із експлуатацією товару. 
 Найважливішими факторами, які впливають на конкурентоспроможність підприємства, є впровадження досягнень науки і техніки у виробництво,  зростання   обсягів   виробництва  та   місткості   ринку, вдосконалення системи діючих на підприємстві стимулів до праці.   
 Оцінку конкурентоспроможності підприємства слід проводити в комплексі, включаючи аналіз її слабких і сильних сторін.


ЗМІСТ


1. Поняття, види та методи конкуренції
2. Загальні стратегії конкуренції
3. Аналіз конкуренції
4. Ринкові сигнали
5. Методи оцінки конкурентоспроможності продукції
6. Методи оцінки конкурентоспроможності підприємства
Висновки


  Тип роботи:   розділ диплома
  Кількість сторінок:   60
  Рік захисту:   2013
  Ціна роботи:   20 грн.
  Автор роботи:   Андрій VK
  Телефон:   (099) 28 72 185
  Email   botanchikeu@gmail.com

 


Подібні роботи


Категорія: Фінансова діяльність суб'єктів господарювання | Добавив: great_scientist (21.05.2014)
Переглядів: 225 | Теги: конкуренція, конкурентоспроможність, стратегія підприємства, стратегії конкуренції
Форма входа
Що шукаємо?
Податкова система
Митна справа
Менеджмент
Фінансова діяльність суб'єктів господарювання
Банківська справа
Інформаційні системи та технології
Бухгалтерський облік
Фінанси
Професійна оссвіта
Різне
Історія
Туризм
Машинобудування
Групи в соц.мережі
Оцініть сайт
Оцініть сайт
Всього голосували: 904

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачі: 0



Рейтинг@Mail.ru