Шляхи підвищення конкурентоспроможності банку ПАТ «Хрещатик» (2013) - Банківська справа - Дипломні роботи - Навчальні матеріали - Допоможемо студенту


Головна » Навчальні матеріали » Дипломні роботи » Банківська справа

Шляхи підвищення конкурентоспроможності банку ПАТ «Хрещатик» (2013)

Шляхи підвищення конкурентоспроможності банку ПАТ «Хрещатик» (2013)​


 У результаті оцінки конкурентоспроможності ПАТ «Хрещатик» виникла необхідність у підвищенні конкурентних позицій банку. З цією метою у роботі удосконалено методи забезпечення конкурентоспроможності банківських продуктів ПАТ «Хрещатик» (оскільки конкурентоспроможність банківського продукту є одним із факторів, що визначає конкурентні позиції всього банку ), та запропоновано напрями підвищення конкурентоспроможності банку в цілому..
 Аналіз існуючих підходів до забезпечення конкурентоспроможності банківських продуктів дозволив об’єднати їх у дві групи:
 – у сфері маркетингу;
 – у сфері цінової стратегії.
 Щодо маркетингових методів підвищення конкурентоспроможності ПАТ «Хрещатик» нами було запропоновано наступні заходи: 
 – впровадження комплексних фінансових продуктів на зразок тих, що використовують банки-конкуренти, такі як ПАТ «УНІВЕРСАЛ БАНК» чи ПАТ «УніКредит Банк»;
 – розширення рекламних заходів шляхом публікації інформації про банк та його послуги у друкованих виданнях, використання зовнішньої реклами чи телебачення. Як альтернативу нами пропонується застосовувати ПАТ «Хрещатик» Інтернет-рекламу, що є менш затратним для банку;
 – впровадження інноваційних клієнтоорієнтованих технологій на зразок CRM-стратегії, що вже давно використовуються банками-конкурентами, наприклад,ПАТ «УНІВЕРСАЛ БАНК», ПАТ «УніКредит Банк».
 – розширення каналів збуту за рахунок підвищення можливостей використання Інтернет-банкінгу, а також запровадження центрів самообслуговування клієнтів.
 Варто зазначити, що методичні засади забезпечення конкурентоспроможності банку  передбачають не лише використання методів підвищення конкурентоспроможності його продуктів, а й методів на рівні управління банку в цілому:
 – у сфері управління фінансовими ресурсами;
 – у сфері управління ризиками;
 – у сфері управління персоналом.
 У сфері управління фінансовими ресурсами нами пропонується ПАТ «Хрещатик»  підвищити рівень капіталізації банку, диверсифікувати джерела формування ресурсів, оскільки в банку переважають короткострокові депозити, що підвищує ризикованість діяльності. Банку необхідно продовжувати оптимізувати структуру активів, що спостерігається у 2012 році, а також необхідно більш активно здійснювати інвестиції в цінні папери. 
 Пропонуємо ПАТ «Хрещатик» проводити реструктуризацію проблемної заборгованості або ж індивідуально працювати з кожним позичальником, виявляючи причини його неплатоспроможності.Доцільним є організація ефективної системи оцінки кредитного ризику, що дозволить уникати можливих втрат при здійсненні кредитних операцій. Для цього пропонуємо застосовувати метод вінтажного аналізу.
 Впровадження нових технологій та методів оцінки кредитного ризику потребує висококваліфікованого персоналу. З цією метою у сфері управління персоналом нами пропонується:
 – підвищити кваліфікацію персоналу за рахунок проведення семінарів, тренінгів, курсів з підвищення якості обслуговування;
 – впровадити ефективну систему мотивації персоналу на зразок депреміювання.
 Впровадження усіх вище зазначених методів забезпечення конкурентоспроможності як банківського продукту, так і банку в цілому дозволить отримати ряд конкурентних переваг серед банків ІІ групи та в перспективі дасть змогу конкурувати ПАТ «Хрещатик» із системоутворюючими банками.  


ЗМІСТ


1. Удосконалення механізму забезпечення конкурентоспроможності банківських продуктів ПАТ «Хрещатик»
2. Напрями підвищення конкурентоспроможності ПАТ «Хрещатик»
Висновки 


Рисунки та таблиці:


Методи підвищення конкурентоспроможності банківського продукту ПАТ «Хрещатик»
Динаміка депозитних процентних ставок, %
Методи забезпечення конкурентоспроможності ПАТ «Хрещатик»


  Тип роботи:   розділ диплома+література
  Кількість сторінок:   32
  Рік захисту:   2013
  Ціна роботи:   20 грн.
  Автор роботи:   Андрій VK
  Телефон:   (099) 28 72 185
  Email   botanchikeu@gmail.com

 


Подібні роботи


Категорія: Банківська справа | Добавив: great_scientist (04.06.2014)
Переглядів: 133 | Теги: конкурентоспроможність банку, конкурентоспроможність, Хрещатик
Форма входа
Що шукаємо?
Податкова система
Митна справа
Менеджмент
Фінансова діяльність суб'єктів господарювання
Банківська справа
Інформаційні системи та технології
Бухгалтерський облік
Фінанси
Професійна оссвіта
Різне
Історія
Туризм
Машинобудування
Групи в соц.мережі
Оцініть сайт
Що Вас привело на наш сайт?
Всього голосували: 433

Статистика

Онлайн всього: 7
Гостей: 7
Користувачі: 0



Рейтинг@Mail.ru