Перспективи удосконалення роботи банку з платіжними картками (2014)
І все ж, в недалекому майбутньому кардинальні зміни просто неминучі. Сьогодні кількість активних карток майже зрівнялася з кількістю дорослого населення. Банки вже не зможуть розширювати свою присутність на картковому ринку тільки за рахунок залучення нових клієнтів. Натомість триває залучення широких цільових груп клієнтів – активно розвиваються комунікації за сегментами, відбуваються злиття та поглинання тощо. Розпочинається період утримування важливих клієнтів за допомогою автоматизованих програм взаємодії, програми лояльності, кобрендінгу та в інший спосіб. У перспективі слід очікувати формування лояльної клієнтської бази та “виховання” банками власного клієнта через безпосередній контакт із ним, а також шляхом урахування стилю життя клієнта, його вподобань, підтримки та розвитку бренда взаємодії з банком тощо. Для того, щоб пластикові картки застосовувалися ширше, необхідна розвинута мережа їх прийому, постійне вдосконалення і впровадження передових карткових продуктів для розширення меж їх використання. До таких упроваджень можемо віднести: – здійснення безготівкових розрахунків через банкомати (оплата послуг стільникового зв’язку, кабельного телебачення, комунальних послуг тощо); – безакцептне списання грошей із картрахунків за послуги, що потребують щомісячної оплати; – переказ грошей із рахунку на рахунок; – можливість контролювати витрати за карткою; – віддалене використання засобів управління рахунками тощо. Сьогодні однією з найновіших інновацій на ринку платіжних інструментів не тільки в Україні, а й у світі є безконтактні картки. Найбільші міжнародні платіжні системи зовсім недавно вийшли на український ринок зі своїми безконтактними рішеннями. Так, система безконтактних платежів PayPass від Mastercard, завдяки спільним зусиллям з «Приватбанком» запрацювала в країні в листопаді 2011 року і поки до випуску цих новітніх платіжних засобів даної системи приєднались 8 установ. Система безконтактних платежів PayWave від Visa з’явилась в Україні навесні 2012 року, коли Ощадбанк і банк Південний почали будувати відповідну термінальну мережу, а станом на 1 квітня 2014 року лише 3 українських банка випускає подібні картки. Сьогодні основна проблема розвитку даної технології в Україні полягає в тому, що через малу кількість випущених безконтактних платіжних засобів банки і торгові мережі не зацікавлені в розвитку дорогої інфраструктури для їх обслуговування. І, навпаки, через обмежену кількість точок, що приймають до оплати новітні картки, попит на них досить обмежений.
ЗМІСТ
1. Мінімізація ризиків роботи банку з платіжними картками 2. Зарубіжний досвід роботи банків з платіжними картками та його застосування в Україні 3. Використання новітніх технологій банку в роботі з платіжними картками
!!! Якщо у Вас виникла помилка при завантаженні роботи - зв'яжіться з автором !!! ↑↑↑ Контактні дані ↑↑↑